Technologie cyfrowe w architekturze: modelowanie 3D i VR.
Teksty, jakie znajdują się na witrynach, mają wiele typów, czcionek i odcieni. Faworyzuje się dwa ich podstawowe typy. Pierwszym z nich jest uporządkowanie tekstu w bloku, co sprawia automatyczne dodawanie się znaków na końcach linii. Każdy szczegół jest wyświetlany w pionierskiej linijce, co znacznie pomaga w czytaniu tekstu. Ogólnie ustawienie blokowe, może zawierać dłuższy tekst, jaki warto oddzielić akapitami, dla jeszcze większej przejrzystości – to poleca ANCHOR. Interlinia ma wynosić co najmniej 1,5, gdyż w owym czasie tekst jest najbardziej czytelny. Poza tym liczy się wymiar czcionki, optymalnie stosuje się dwunastkę i czcionkę szeryfową, jaką może być legendarny Time News Roman. Drugim typem tekstów są wiadomości ustawiane za pomocą linii. Takie elementy ujawniane są bez dodawania interlinii, akapitów, czy znaczących odstępów. Nie powinny zawierać elementów blokowych, lecz wskazane jest to, by zawierały elementy wyświetlane, jako przeciętny tekst. Jeśli odnajdzie się wewnątrz nich, jakiś inny element blokowy, może to sprawiać ignorancje w wyszukiwarkach, co owocować może nie znalezieniem pożądanych przez nas sloganów.
1. Blog
2. Poradnik
3. Strona
4. Sprawdź stronę
5. Artykuł